CPUV Ke-13 & CPUV Ke-14 dari Nuffnang



Assalamualaikum !

Alhamdulilah setelah sekian lama menunggu akhirnya dapat jugak CPUV dari nuffnang setelah sekian lama menyepi dari memberi aku CPUV ni...aku pon tergerak hati nak check nuffnang earning selepas baca entry2 blogger yg baru saje dpt CPUV dlm harini and mmg betul sangkaan aku yg aku dapat CPUV yg ke-13 and CPUV yg ke-14 why? sbb aku dpt 2 CPUV sekali dari campaign yg sama! 'yeppi! happy nye aku! hahaha gedik nye aku' -,-" so kiranya skunk ni aku ada 4 CPUV yg still tgh running and owh lupa pulak nak review but malas arr pulak mmm kalau korang nak tau lebih lanjut pegi arr lawat website INTI Cycle 1 Degree and kalau korang rajin klik arr iklan Nuffnang yg ada dlm blog nina ni xD okey byee!



Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment