For a month




Warghh! rindunye kat blog aku nih, dah lama aku tak tengok blog aku ni maklumlah internet kena potong lol xD lama jugak aku tak update blog aku ni, bak kata blogger 'blog dah berhabuk' mmm gitu le -,-" okey memandangkan aku dah lama tak update blog ni, aku nak story sikit. About aku hangout with sibling or people call it 'sibling day out' . Aku keluar jenjalan ni time 16 March, sepatutnye aku keluar with my sibling pada 15 March sbb nak celebrate birthday aku , but kakak aku busy so aku pun redha jelah 'dapat keluar pegi parade time 16March pun jadilah ' - ayat pasrah lol xD




So aku nak kongsi arr serba sedikit gambar yg kitaorang snap time tu

OMO!!! ketinggian aku terserlah  siot! 'kepada budak sebelah tu, harap terasa' lol hahaha xD

Gambar Candid Aku & Akak Sarah


Siblings - Aleesa, Akak Atin, Aku & Akak Sarah




comel nyee aku!!! 'perasan' lol kah3 xD

gambar yg last sekali nilah yg paling aku suka..comel gile  Aleesa ngan Akak Sarah ^,^

p/s : kepada orang yg request tutorial kat nina, sorry sangat2 sbb tak sempat buat, dgn busy            nyee, dgn internet kena potong nyee..takpe2 korang jgn risau, nina akn buat dgn secepat          yg mungkin ye and sorry again :)

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment