Internet Membunuh?!

Assalamualaikum uolls!



Internet bole membunuh hidup seseorang tahu tak?! Bukti? Aku hampir jadi gile semalam sebab internet takde! Cube korang bayangkan kalau kite jadi gila yang tak terbendung, confirm bole mati nye! kan? kan? Ade bantahan? Okey bagus laa kalau takde :3

Elehh bukan aku sorang je jadi macam ni, aku tau korang pon mesti pernah mengalamikan "Internet takde dirumah " kan? Silap2 same je macam aku kan? Silap2 lagi terok dari aku ! haha

Yelaa cube korang bayangkan, sekarang ni minggu cuti and duduk rumah je. Pastu tetibe internet pulak xde?! Homework semua dah siap, Novel semua dah khatam lebih 10 kali dah lol haha Ape korang nak buat dalam umah? Nasib bole curi internet jiran walaupon kejap hahaha jahat betul aku nie xD Okeylaa aku nak berwechat dulu and sebelom tu derma laa kat aku sikit 1 sen dengan klik iklan nie.. dapatlaa aku nak topap nanti xD haha

  Click 1
  Click 2
  Click 3


Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment