#Throwback yesterday at Tower Regency Hotel.

Assalamualaikum!

Semalam aku pegi hotel for jamuan pengawas. Hotel yang terlibat adalah Tower Regency Hotel lol :3
Nak dijadikan cerita, aku nikan suke selfie. So semua pakat selfie laa kat hotel tu :3

Yang pakai tudung glitter shawl tu Atikah, yang paling tinggi tu Ros, and yang pegang monopod tu mestilah tuan punye blog yg comel nie hahaha xD


Yang tutup muka tu Syahmina, Aku suruh kasi gambar jangan tutup muka dengan stiker, tapi minah tu gedik jugak nak tutup.. Haishh sabo jelaa :3 but aku suke pic ni sbb my face looks like chinese girl hahaha


Time ni selfie gile2 kaw punye. Aku taktau pulak ini selfie 9 ! ingatkan selfie 1 je. Sekali selfie 9 ni, pehhh laju gile bapak camera tu. Tu yang muke aku banyak terok dalam pic nie hahaha



Time ni plak dekat Cinderella Garden. Lepas kitaorang selfie, guess what? Kitaorang jumpe bunkface kt hotel tu kot! Awww melting! Tpi aku tak meltinglaa sbb aku tak minat pon bunkface nie hahaha




Sejujurnya, Aku x reti pegang monopod.. Tu yang banyak pic aku pegang monopod dpt separuh je, contohnye mcm pic dekat atas nie :3 tapi banyak jugak aku selfie guna monopod dpt pic penuh but makcik yang pakai tudung glitter tu xnak kasi sbb pic aku cantik sangat kot, or maybe die cemburu sbb pic die x lawa mane time pegang monopod hahahahahaha 



This time, kitaorang selfie kat luar sbb tempat nie lawa sangat! 



Time ni kitaorang tengah makan dalam dewan makan with kawan2 and my senior.

And lastly, inilah pic selfie yang paling lawa bagi aku! Rase macam tak caye je aku selawa ni hahahaha Perasan sungguh aku dalam entry nie.


Share this:

, ,

CONVERSATION

1 Comments: