Salam Aidilfitri - Raya pertama

Assalamualaikum

Raya tahun banyak sangat shopping nya lahai. Tapi raya ada little bit hambarnya . hahaha. Okay lets talk about raya. Raya pertama ni actually, tak banyak yang kitaorang buat. Macam tahun-tahun lepas. Raya rumah atuk belah mama. Then raya rumah jiran. Mmg nampak macam hambar sikit tapi seronok lah jugak sebab dapat banyak duit raya hahaha. Budak-budak macam aku memang fikir duit je masa raya hahaha. Tapi tulah memandangkan ini tahun gst, duit raya pun makin berkurang tapi peduli apa aku? asal dapat duit, dah haven dunia hahaha.

That moment yang paling seronok time raya ni, masa beraya rumah mak lang aku. Mana tak nya? Seronok main budak-budak dengan cousin! siap ade photografer lagi hahaha




Kata raya? Mana baju raya? Elehh itu malam lah. Baju pun dah kotor. Tu yang pakai t-shirt tu! Kalau aku tunjuk karang, mesti korang cemburu punye. acah je hahaha .


Inilah salah satu faktor, mengapa aku tak suka selfie guna camera depan. Ermmmmm buruk duh! huhuhu .


Lawa kan aku? hahaha . Hidup aku memang tak sah kalau tak perasan! Hahaha hobi tu. Acah2 style je aku ni. hahaha. 

Aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua orang. Dan maaf jika aku ada buat salah dengan korang secara sengaja and tak sengaja. 'Kebanyakkan nya sengaja, sebab aku ni mmg nakal sikit' hahaha . Tapi itu dulu lah, sekarang ni dah matang sikit dari dulu huhuhu :p

Bai.

Share this:

,

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment